۹ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

جراحی های صورت گرفته در زنان و زایمان

جراحی های صورت گرفته در زنان و زایمان

یکی از بیماری های زنان و زایمان ، جفت سرراهی نام دارد که در لیست جراحی های صورت گرفته در زنان و زایمان قرار گرفته است .

در واقع یکی از مشکلاتی که در زایمان میتواند بوجود بیاید جفت سرراهی میباشد .

همانطور که میدانید ، در زمان بارداری زنان ، جنین با استفاده از بند ناف ، با جفت اتصال برقرار میکند و با استفاده از این برقراری ارتباط ، مواد غذایی را از مادر دریافت مینماید .

محل قرارگیری جفت به صورت دقیق مشخص نبوده و جفت میتواند هم در انتها و هم در ابتدا رحم زنان قرار بگیرد .

در زمان هایی که جفت به قسمت ابتدایی رحم میاید ، کاملا دهانه رحم زنان را مسدود ساخته و راه رحم را میبندد که به این اتفاق و فرایند جفت سرراهی میگویند که یکی از مورد هایی است که در هنگام جراحی های صورت گرفته در زنان و زایمان دیده شده است و پزشکان زنان و زایمان بسیار زیادی به این مشکل برخورده اند .

تشخیص جفت سرراهی توسط جراح زنان و زایمان میتواند هم از طریق معاینه نمودن رحم ممکن باشد و هم از طریق روش سونوگرافی ، البته تشخیص جفت سرراهی توسط جراح زنان و زایمان از طریق معاینه بستگی به محل قرار گرفتن جفت میباشد .

شایان ذکر است که متخصصین زنان و زایمان و جراح های زنان و زایمان تا به حال نتوانسته اند دلیل بروز مشکل جفت سرراهی را تشخیص دهند و متوجه دلیل بوجود آمدن این مشکل بشوند .

البته به صورت کاملا حدس و گمان ، متخصصین زنان و زایمان و جراحان زنان و زایمان بر این باور هستند که امکان بروز مشکل جفت سرراهی در  افراد و زنانی که سابقه جراحی رحم و یا استفاده از مواد مخدر مانند کوکائین و یا سیگار های متفاوت را دارند ، بیشتر بوده و طبق آمار در  جراحی های صورت گرفته در زنان و زایماناین مشکل تقریبا ثابت شده است و از درصد بسیار بالایی برخوردار است .

همچنین پیرو جراحی های صورت گرفته در زنان و زایمان و اطلاعات بدست آمده در این زمینه ، مشخص شده است که مبتلا شدن به جفت سرراهی دارای یک سری علائم مانند خونریزی و … خواهد بود که توصیه میشود بلافاصله پس از متوجه شدن موارد مشکوک در دوره بارداری ، به متخصص زنان و زایمان مراجعه نموده و از وی بخواهید که جراحی های صورت گرفته در زنان و زایمان را برایتان شرح داده و مشکل شما را مورد بررسی قرار بدهد .

سلامت و تندرست باشید

 

منبع:زنان و زایمان

جراح زنان و زایمان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
drnader heshmati

بهترین جراح زنان و زایمان

بهترین جراح زنان و زایمان

شاید برایتان سوال شده باشد که بهترین جراح زنان و زایمان چه کسی میباشد و چگونه میبایست یک جراح زنان و زایمان مناسب را برای خود انتخاب نمایید .

در واقع خیلی از زنان در طول زندگی خود با پزشکان و متخصصین متعددی آشنا میشوند و در ارتباط خواهند بود ، بنابرین انتخاب بهترین جراح زنان و زایمان کمی دشوار بوده و البته در عین حال یک امر مهم و حائز اهمیت میباشد .

برای انتخاب بهترین جراح زنان و زایمان میبایست یک سری مراحل را طی کنید ، به عنوان مثال ، یکی از مراحی که برای شناخت بهترین جراح زنان و زایمان میتواند صورت بگیرد این است که مدارک و افتخارات پزشکی آنجراح زنان و زایمان را بررسی نمایید .

خیلی از افراد هستند که با مسئله بررسی مدرک پزشکی و دانشگاه ها و مراجعی که پزشکان از آنجا مدرک خود را دریافت نموده اند ،  مخالف بوده و بر این باور هستند که این راه برای شناخت بهترین جراح زنان و زایمان مناسب نمیباشد ، این در حالی است که در باور افراد مورد تایید جامعه ، بهترین پزشک زنان و زایمان و یا … پزشکی است که در بهترین رده های پزشکی و در بهترین موسسات نسبت به تحصیل اقدام نموده و موفق به دریافت مدارک خود شده است .

البته جراح زنان و زایمان هایی نیز هستند که مدارک پزشکی خود را در داخل ایران کسب نموده اند و این یک ایراد برای آنها محسوب نمیشود ، چرا که دانشگاه های ایران نیز در زمینه پزشکی ، بسیار مناسب بوده و میتواند پزشکان خوبی را تحویل جامعه بدهند .

دوره های پایه ای که یک پزشک میبایست آنها را چه در ایران و یا چه در خارج از کشور بگذراند ، عبارت اند از :

  • دوره رزیدنتی

  • مدرک بورد

  • تاییدیه نهایی مدرک

امید است که مقاله بهترین جراح زنان و زایمان مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد .

 

منبع:زنان و زایمان

جراح زنان و زایمان


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
drnader heshmati

دکتر جراح زنان و زایمان

دکتر جراح زنان و زایمان

همانطور که میدانید ، دکتر جراح زنان و زایمان ، دوره های MD را گذرانده و دارای این مدرک مربوطه میباشد، تخصص دکتر جراح زنان و زایمان ، در زمینه های مربوط به بدن زنان و مخصوصا دستگاه تناسلی بانوان میباشد.

یکی از مشکلاتی که در دوران بارداری و حاملگی ممکن است برای زنان و بانوان پیش بیاید این ، دکولمان میباشد .

اگر تا به حال نام این بیماری و مشکل را نشنیده اید ، جای تعجبی نمیباشد ، چرا که برای دارا بودن اطلاعات زیاد در زمینه زنان و زایمان میباشد مرتب با دکتر جراح زنان و زایمان در ارتباط باشید .

در ادامه مطلب دکتر جراح زنان و زایمان ، نسبت به معرفی یکی از بیماری ها در زمینه زنان و زایمان اشاره خواهیم نمود .

دکولمان جفت :

دکتر جراح زنان و زایمان معمولا با دیدن برخی از علائمی که دکولمان میتواند داشته باشد ،  ذهنش به سمت این بیماری رفته و شما را به خوبی میتواند در همچین مواقعی یاری نماید .

زمانی که جفت بنا به دلایلی از آندومتر زنان جدا میشود ، دکولمان یا کندگی جفت روی میدهد ، که البته این دکولمان یا کندگی جفت میتواند 2 حالت را دارا باشد .

اولین حالت در دکولمان جفت : کندگی کامل میباشد

دومین حالت در دکولمان جفت : کندگی ناقص میباشد

تشخیص کامل یا ناقص بودن عمل دکولمان ، بر عهده جراح زنان و زایمان میباشد و وی میبایست با معاینات و بررسی هایی که انجام میدهد به جواب برسد .

مهمترین مشکلاتی که دکولمان کامل میتواد بوجود بیاورد ، این است که راه ارتباطی مادر و فرزند را قطع کرده و دیگر خون مادر به جنین نمیرسد ، بنابرین یقینا جنین از بین خواهد رفت ، چرا که دکولمان راه انتقال خون مادر به فرزند را قطع میکند .

در چنین مواقعی ، جراح زنان و زایمان میبایست بهترین تصمیم را گرفته و در صورت لزوم و امید ، میبایست نسبت به زایمان سریع اقدام نمایند ، البته در چنین مواقعی جراح زنان و زایمان میبایست زایمان را با روش سزارین انجام بدهد .

 

منبع:زنان و زایمان

جراح زنان و زایمان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
drnader heshmati

متخصص و جراح زنان و زایمان

متخصص و جراح زنان و زایمان

همانطور که مستحضر هستید ، متخصص و جراح زنان و زایمان میبایست به تمامی امور مربوط به بیماری های زنان واقف بوده و آشنایی کامل را در این زمینه داشته باشد ، اما در برخی از موارد ، بیماری ها بسیار سخت و حساس میباشند و تشخیص متخصص و جراح زنان و زایمان را بسیار سخت میکنند .

یکی دیگر از  بیماری هایی که در زمینه تخصص های متخصص و جراح زنان و زایمان میباشد ، اندیکاسیون ها هستند .

اندیکاسیون :

اغلب بانوانی که دارای فیبروئید میباشند ، بنا به باور متخصص و جراح زنان و زایمان ، لزومی بر عمل جراحی نبوده و تنها در برخی از موارد و شرایط عمل جراحی توسط متخصص و جراح زنان و زایمان توصیه میشود که بیمار یکی از علائم زیر را در خود احساس نماید :

  • احساس درد

  • احساس فشار زیاد

  • مشاهده خونریزی ( به صورت غیر طبیعی)

  • بروز مشکل در عمل تولید مثل

  • تسریع در رشد

  • بزرگ تر شدن اندازه به سرعت

بیمار هایی که دارای مشکل و بیماری فیبروئید میباشند ، با استفاده از مشاوره های متخصص و جراح زنان و زایمان ، میتوانند راه های درمانی متعددی را تجربه نمایند ،  که انتخاب با فرد بیمار میباشد ، البته توصیه میشود که انتخاب راه درمان فیبروئید را بر عهده متخصص و جراح زنان و زایمان بگذارید ، چرا که متخصص و جراح زنان و زایمان ، میتواند بهترین گزینه را انتخاب نموده و از تجربیات و تخصص های خود در زمینه زنان و زایمان ، برای انتخاب راه درمانی ، کمک بگیرد .

امیدواریم که نهایت استفاده را از توصیه های پزشکی که در مطلب متخصص و جراح زنان و زایمان شده است نموده باشید .

 

منبع:زنان و زایمان

جراح زنان و زایمان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
drnader heshmati

پزشک معالج

پزشک معالج

از طرف سازمان بهداشت جهانی کنترل های روتین دستگاه های مختلف بدن به نحوی توصیه شده است

که اگر بلافاصله بعد از آخرین کنزل سلول بد خیمی ایجاد شود نا کنترل بعدی کار از کار نگذشته باشد . بیماری قابل درمان باشد
به توصیه های پزشک معالج خود در مورد معالجات روتین توجه کنید


 

 

منبع:زنان و زایمان

جراح زنان و زایمان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
drnader heshmati

پزشک زایمان

پزشک زایمان

به پزشک زایمان شما میتواند پزشک مشاور شما در کلیه امور پزشکی خانواده شما باشد.

تیم پزشکی همکار شامل اساتید بزرگ در رشته های مختلف پزشکی است.


منبع:زنان و زایمان

 

جراح زنان و زایمان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
drnader heshmati

نکات قبل از ازدواج

نکات قبل از ازدواج

بعضی از خانواده ها به اشتباه تصور میکنند که دختران آنها قبل از ازدواج بعلت نداشتن رابطه جنسی از هرگونه عارضه زنانه مصون خواهند بود
این تصور غلط است بسیاری از کیست ها و توده ها نخست و همچنین اختلال های هورمونی قبل از ازدواج ایجاد میشوند.

 

 

 

منبع:زنان و زایمان

جراح زنان و زایمان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
drnader heshmati

پزشک زنان خانواده

پزشک زنان خانواده

توصیه میشود نزد پزشک زنان خانواده خود برای دختران خود پرونده ای باز کنید

و حداقل از حوالی بلوغ سالانه یکبار جهت معاینه و آزمایشات ضروری به طبیب مربوطه مراجعه فرمایید
پیشگیری مقدم بر درمان است


 

 

منبع:زنان و زایمان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
drnader heshmati

متخصص زنان و زایمان

در مقاله متخصص زنان و زایمان  قصد داریم تا در رابطه با عمومی ترین پرسش ها در زمینه زنان و زایمان اطلاعاتی را خدمت شما عزیزان ارائه نماییم .

یکی از مواردی که بانوان می بایست آن را مورد توجه قرار بدهند و توجه ویژه ای نسبت به آن داشته باشند ،متخصص زنان و زایمان و دریافت مشاوره از متخصص زنان و زایمان میباشد ، که متاسفانه در اغلب بانوان معاینات توسط متخصص زنان و زایمان به صورت مرتب رخ نمی دهد .

رایج ترین پرسشی که در زمینه زنان و زایمان ایجاد می شود :

  1. دلیل بی نظم شدن قاعدگی در برخی از مواقع چیست ؟

همانطور که میدانید ، عادت ماهیانه بانوان ، در هر 27 تا 28 روز پیش میاید ، اما ممکن است که بی نظمی در این مدت زمان نیز ایجاد شود و عادت ماهانه زنان ممکن است که از 34 تا 41 روز نیز زمان ببرد .

متخصص زنان و زایمان و متخصصین زنان و زایمان بر این باورند که بین هر بار خونریزی باید 20 تا 25 روز فاصله ایجاد بشود و هیچ مشکی بوجود نمیاید .

اغلب زنان بر این باور هستند که اگر قاعدگی آن ها یک یا دو روز جا به جا بشود ، دچار مشکل شده اند و این نامنظم بودن در قاعدگی قطعا میتوان برایشان مشکل زا باشد ،متخصصین زنان و زایمان یا متخصص زنان و زایمان ، در جواب به این سوال اینگونه پاسخ میدهد که ، خونریزی با تاخیر در این رنج زمانی ، به هیچ عنوان مشکل زا نبوده و کاملا طبیعی می باشد .

پیرو اطلاعاتی که در بالا در زمینه متخصص زنان و زایمان خدمتتان ارائه شد ، امید است که توانسته باشیم گامی مثبت در زمینه افزایش اطلاعات شما عزیزان برداشته باشیم

لذا شما عزیزان برای دریافت مشاوره از متخصص زنان و زایمان میتوانید از راه های ارتباطی که در وب سایت درج شده است استفاده نمایید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
drnader heshmati